Bangkok; Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieselotte Koole - WaarBenJij.nu Bangkok; Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lieselotte Koole - WaarBenJij.nu

Bangkok; Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Lieselotte

03 November 2013 | Thailand, Bangkok

Hee allemaal!

Het was eigenlijk niet mn planning om vandaag alweer een berichtje te sturen maar we hebben vandaag weer zoveel meegemaakt dat ik er toch weer ff de tijd voor neem.
Het is hier echt de hele dag mega warm, en dus ook snachts. Afgelopen nacht heb ik nog geen 3u geslapen want het was zo mega heet in de kamer. Dat had het gevolg dat ik vannacht lekker iedereen heb z
liggen aopen maar ook dat ik vandaag verrot op pad ging. We werden rond 7u opgehaald door een taxi. Met 6 anderen gingen we naar de watervallen, wat achteraf dus een 4u durige reis was. Gelukkig beetje half geslapen in de taxi want daar was wel airco. Ik blijf mij trouwens wel verbazen over het verkeer hier. Naast dat ze hier links rijden, zou de beste chauffeur van nederland hier prima kunnen rijden. Voor mn gevoel scheurde die bus zo ff 200 km per uur maar het was toch echt maar 120.
Aangekomen bij de waterfalls kregen we bijna 2u de tijd om de watevallen te bekijken. Het waren er 7 en we moesten daarvoor aardig wat klimmen. Nou met die warmte en een klein koekje als ontbijt, voelt dat als expeditie robinson. We hebben er 5 gezien en moesten toen weer terug. Op de terugweg voelde ik een steek en heb (denk ik) nog snel een beestje uit mn enkel kunnen halen.
Daarma vertrokken we weer naar de tijgertempels. Wat een gedoe was dat zeg. Er was niets gezegd over kleding dus wij waren op ons zomerst gekleed en dat was dus veel te bloot. Ik heb mijn jurkje als rok gedragen en een shirt moeten kopen. Anna moest een shirt en een broek want je mocht ook niet te kleurig gekleed.
Er zijn heel veel fotos van ons gemaakt met verschillende tijgers, zelfs een met zn kop op mn schoot (piste in mn broek). Ze waren allemaal vastgeketend en heel tam allemaal, maar de vraag is tuurlijk wel hoe dat kan. Volgens een man die daar werkte kwam dat door trainingen en waren ze opgegroeid tussen de mensen en wordt er geen drugs gebruikt maar ik zet er mn vraagtekens bij.
Daarna hebben we nog een rondje over dat park gelopen en wat andere dieren gespot.
Vervolgens begon de lange reis weer terug en waren we ipv 6u om 8u pas thuis. Wij zijn naar de reisorganisatie gegaan want ze hadden nu 3 fouten gemaakten we waren er een beetje klaar mee. We hebben een soort van korting kunnen regelen, maar ben benieuwd of het nu wel goed gaat.
We hebben in de bus terug kennis gemaakt met 3 amerikanen, hele aardige gasten. We hadden zelfs nog karoake in de bus terug, echt super dik!
Toen we terug waren zijn we eerst ff gaan zwemmen in het zwembad want het is onze laaste nacht in dit hostel. Daarna maar eens gaan eten en toen hebben we 2 aardige gasten uit nieuwegein ontmoet. We hebben lekker gegeten, gezellig gekletst en gaan nu weer slapen want inmiddels is het hier alweer 2 u snachts en morgen om half 7 gaat de wekker hier.. lekker ritme he! Haha! Nou toedels!

• 03 November 2013 - 20:38

Je Vader:

Klinkt allemaal geweldig! Geniet van het grote avontuur!

• 04 November 2013 - 07:55

Niels:

Leuk hoor, kan je geen foto's op deze website plaatsen? Ik ben wel erg nieuwsgierig!

• 04 November 2013 - 17:44

Joan:

Hee Lies! Klinkt goed zeg! Ben benieuwd naar de foto's van de tijgers haha. Veel plezier meid!

• 05 November 2013 - 23:15

Mell:

Oeeeh wat klinkt het gaaf zeg! Om jaloers op te worden!! Geniet er lekker van he! XXXXX